Kas ir trauksmes celšana?
Kas nav trauksmes celšana?
Par trauksmes celšanu netiek atzīta:
Kas ir trauksmes cēlējs?
Trauksmes cēlējs var būt ikviens Conexus darbinieks, amatpersona vai cita fiziskā persona, ar kuru Conexus noslēdzis līgumu par noteikta darba vai pakalpojuma izpildi un kura sniedz informāciju par iespējamu pārkāpumu, kas var kaitēt Conexus interesēm, ja persona šo informāciju uzskata par patiesu un tā gūta, veicot darba pienākumus vai dibinot tiesiskās attiecības, kas saistītas ar darba pienākumu veikšanu.
Kur ziņot par iespējamo pārkāpumu?
Trauksmi var celt divējādi:
Trauksmes celšanas likuma 4.panta otrā daļa arī nosaka, kādos gadījumos trauksmi varēs celt, sniedzot informāciju publiski. Lai celtu trauksmi, var izmantot arī trauksmes cēlēju kontaktpunkta, biedrības vai nodibinājuma, arodbiedrības vai to apvienības starpniecību.
Kam un kā adresēt trauksmes cēlēja ziņojumu?
Jāizmanto trauksmes cēlēja ziņojuma veidlapa, kura jāadresē AS “Conexus Baltic Grid” Iekšējā audita departamenta vadītājam (personīgi):
Kur konsultēties par trauksmes celšanu?
Konsultācijas par trauksmes celšanu saskaņā ar Trauksmes celšanas noteikumiem AS "Conexus Baltic Grid" sniedz Iekšējā audita departamenta vadītājs, rakstot uz e-pastu trauksme@conexus.lv vai zvanot pa tālruni 27896601. Informācija, kuru konsultācijas ietvaros ir saņēmusi kontaktpersona, ir konfidenciāla.
Dokumenti: Trauksmes cēlēja ziņojuma veidlapa.
Papildus informācija par trauksmes celšanas būtību, ziņošanas mehānismiem, kā arī kompetento institūciju saraksti ir pieejami vietnē http://www.trauksmescelejs.lv.